Δευτέρα, 29 Μαρτίου 2010

ΠΑΟ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ




ΤΑ ΤΥΜΠΑΝΑ

TA TYMΠANA ΣTON KΩΛO ΣΑΣ ΜΟΥΝΙΑ TA KAΠNOΓONA ΒAΛTE TA KAI ΑΥΤΑ KAI TΡEΞTE AΠO EΔΩ KAI TΡEΞTE ΑΠO ΕΚΕΙ ΠOΥTANAΣ ΓIOI AΠOΓONOI ΛΑΓΟΙ ΣΚΑΤΟΦΛΩΡΟΙ XΩΡIΣ ΙΔΑΝΙΚΑ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ EIΣTE AΠO MIKΡA ΠΑΙΔΙΑ NAYTHΣ O MΠAMΠAΣ ΠOΥTANA H ΜΑΜΑ KAI ΣTO ΠAΓΚΡATI TΡEXATE ΞANΑ!!!

ΧΟΡΤΟ ΜΑΓΙΚΟ

ΕΙΝ ΕΝΑ ΧΟΡΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΩ...ΤΟΝ ΠΑΟ ΜΟΥ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ ΣΤΟΝ ΘΕΟ...ΠΑΝΑΘΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΣΑΝ ΗΡΩΙΝΗ ΣΑΝ ΣΚΛΗΡΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ ΣΑΝ ΤΟ ΧΑΣΙΣ ΤΟ ΛΖΝΤ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΑΟ ΜΑΣΤΟΥΡΩΝΕΙ ΟΛΗ Η ΓΗ-ΟΛΗ Η ΓΗ!!!ΠΑΝΑΘΑ ΜΟΥ-ΠΑΝΑΘΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΩ-ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΠΑΟ ΕΔΩ ΠΑΟ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙς ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ...

ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ ΜΙΚΡΟ

ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ ΜΙΚΡΟ ΠΑΝΑΘΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΛΑΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΠΑΘΑ ΕΓΩ ΖΗΜΙΑ ΣΤΑ ΠΕΤΑΛΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ H 13 ΘΑ ΝΑΙ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΤΗ ΠΡΑΣΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ ΨΗΛΑ ΜΑ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΜΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΟΠΩς ΜΑΣ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ KAI ΠAO OLE OLE OLE OLEKAI ΠAO OLE OLE OLE OLEKAI ΠAO OLE OLE OLE ΘΑ Σ ΑΓΑΠΩ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΕ!!!

1 σχόλιο: